blogglek, inlägg 2

axelinaackie.blogg.se / 04 December, 2012 - 09:00 / Allmänt

3. När & varför jag började rida
Jag började rida när jag var 6 år. Det var väldigt naturligt att jag började rida eftersom att pappa, mamma och Antonia red + att jag fick en ponny. ;-)
4. Det här behöver jag träna mer på
Om någon slår mig, typ i skolan eller nåt, så måste jag bli bättre på att reagera snabbare och slå tillbaka direkt. Jag brukar bara säga typ: du ska få igen. Men istället ska jag slå tillbaks direkt. Det handlade kanske inte så mycket om hästar, men ändå!
 
Om vi ska säga något innom ridningen som jag behöver träna mer på så är det att reagera snabbare där också faktiskt, tex om jag känner om hästen ska smita på sidan, så måste jag bara där direkt och säga till. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: