blogglek, inlägg 4

axelinaackie.blogg.se / 06 December, 2012 - 09:04 / Allmänt

7. Alla hästar i stallet
ÅÅh, jobbig fråga! xd Nä men eftersom att det står 10 st hästar i stallet (varav typ hälften är mina men ändå) ;-)
okey, 1a boxen står Bosse i (Antonias D-ponny)
i 2a boxen står Potter the king!
1 3a boxen står Ralle, min superstar!
i 4a boxen står Cleo Potatis! XD hihi, världens finaste Cleopotatis!
den 5te boxen är tom eftersom att Jack har flyttat till en ny ryttare, men antagligen så kommer en ny storhäst till Antonia kanske flytta in där snart!
 
Powlowwww står i 6e boxen, min vita matta! ;-)
i 8onde boxen står en pensionerad ponny som har gått på ridskolan, hon är faktiskt förr 1987! altså är hon.... vänta.... 25 år! eller? xd
 (ponnyn till vänser)
i 8 onde boxen står Spotty, Felles ponny:
1 box nummer 9 står Nathalies häst Sebbe 
och i sista boxen står Sune, Mattebajs (mathilda) och Fillippas dinosaurie! (han är en häst, fast stor som en dinosaurie!)
 
8. En sak som aldrig får hända!

självklart så får det ju aldrig hända att någon av mina ponnysar dör eller något, men om vi ska ta något mer konkret så är det att när jag klipper en häst på huvudet, så får det aldrig hända att jag slinter och råkar klippa hästen i ögat! Det har varit min mardröm sedan långt tillbaka! 


Postat av: Sandra

Rachel är född 1984 så hon är 28(!!!!) år.

2012-12-06 @ 17:18:09
Postat av: Anonym

Det va ju inte alla hästar i stallet... Du har glömt sisådär 20 stycken! 😉

2012-12-06 @ 18:27:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: