dumma internet!

axelinaackie.blogg.se / 28 December, 2012 - 14:05 / Allmänt

När vi kom fram till hotellet så sa dem att det inte alls fanns gratis internet vilket det stod i borschyren! -.- Men nu fungerar det iallafall en stund och som ni ser i inlägget under så har jag publicerat Claras gästbloggsinlägg! 
 
Det kanske inte blir lika mycket uppdatering som vanligt, men jag ska försöka så fort jag får möjlighet till nätet. :)
 
Här är det solig och varmt iallafall, jag har nu på förmiddagen legat på stranden och blivit lite brunare hoppas jag! Sen gick jag till poolen som var jätte varm! Det är en uppvärmd pool så att det var säkert 35°C där, väldigt skönt! Och när vi flög hit så fick vi reda på att vi fick flyga med buissnes class, det betyder att det är skönare stolar, mer att dricka, bättre service och bättre mat! + att man fick sitta längre fram i planet som vanligtvis är mycket bekvämare. :)
 
jag ska se om jag kan få internet att fungera från iPhonen så att jag kan lägga ut lite bilder från hotellet! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: