jag tror jag avlider... :(

axelinaackie.blogg.se / 14 December, 2012 - 22:28 / Allmänt

shiit vad ont jag har i halsen altså, har nog aldrig haft såhär ont i hela mitt liv. Om det inte har blivit bättre imorgon så måste jag nog åka till sjukhuset och se om det är halsfluss eller något. Men samtidigt så känns det inte som det eftersom att jag har ingen feber eller så. Bara så sjukt ont i halsen, ni fattar nog inte hur ont det gör. :-(
Jag drack för en stund sen en kopp te med mild vanilj och massa honung i, det var verkligen jätte gott, det tyckte min hals också och smärtan försvann i typ 10 min sen kom den tillbaka igen... 
 
Jag var ändå i stallet idag och red Cleo. Ett ganska lungt pass såklart och hon skötte sig finfint. Inga bommar idag, jag red mest runt lite planlöst, men trots det var hon fin ändå! :-) 
Ralle hade väldigt roligt med sig själv i paddocken idag, jisses vad han sprang! Och sen försökte han lixom äta upp snön som hade fastnat på hans mule typ, ni kan ju tänka er hur det gick... haha, Ralle är så underhållande!
 
 
Nu ska jag försöka sova i sittande position, för att om jag ligger ner så hostar jag och min hals kommer typ börja brinna då. Detta kommer bli en hemsk natt
 
finaste!


Postat av: Elin

Krya!:)

2012-12-14 @ 22:37:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: