likadant....

axelinaackie.blogg.se / 12 December, 2012 - 07:00 / Allmänt

okeyy, detta inlägget kommer bli flummigt och ganska kort, men jag ska ändå få sagt det jag vill säga. 
jo, jag hatar att härma andra, och jag hatar folk som härmas. Eller vi säger Ogillar istället, hatar är ett så starkt ord. Copycats är det värsta som finns. Först trodde jag att det var nolmalt att tycka så, men jag är nog exterm, haha! Men te.x om någon i min klass säger vi, har köpt en tröja som jag länge har tänkt köpa, då skulle jag aldrig kunna gå och köpa mig en sån. Det känns så sjukt elakt, eller inte elakt, bara dåligt. att lixom en dag efter komma där med en likadan tröja och bah: hejhej här kommer jag och härmas!
Men om någon köper likadana saker som mig så måste jag lära mig att se det posetivt, jag har blivit bättre på det nu för tiden. Att tänka typ att det inte bara är jag som har den (tröjan) i hela världen. Och att folk härmas för att dem tycker att din (tröja) var så fin att dem måste köpa sig en själva. 
 
drogmongo, men jag saknar min blåtira ! 


Postat av: Caroline Nilsson

Aj, vad har du hittat på med?

Bloglovinbyte? :)

2012-12-12 @ 12:21:31
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha, det är bra att du har koll ;D
Jag åt alltså inte bullar, utan Emilia gjorde.
Så åt jag istället en stor, fet chokladkaka! ;D

2012-12-12 @ 15:42:33
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Alexander

Du e fin! <3

2012-12-13 @ 12:16:41
Postat av: Alexander

Du e fin! <3

2012-12-13 @ 12:16:42
Postat av: Alexander

Du e fin! <3

2012-12-13 @ 12:16:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: