spanskiii

axelinaackie.blogg.se / 14 December, 2012 - 13:00 / Allmänt

vi bakade ju igår som "läxa" och nu har jag precis smällt i mig 2 muffinsar. 
Och bara så alla vet så har jag svin ont i halsen, jag håller på att dö typ. Men 
vad gör det när det är fredag? Jag sluat halv 2 idag som vanligt, då ska mamma hämta 
mig eftersom att det inte är bra att frysa när man har ont i halsen. (skämt åsido) ;-) 
Då ska vi åka förbi svensk ridsport och köpa en ny animo kavaj till mig som julklapp 
har jag bestämt. Jag har nämligen tappat bort min andra... :( buhuhu! Jag har inte berättat
min finurliga idé för mamma än, men det går hon säkert med på..... xd
 
Sen åker jag till stallet med en tjock halsduk och doctor D, halstabletter. Nivet dem i en brun 
liten påse. jätte gooda!
Jag ska rida Cleo idag medan Ralle motionerar sig själv i paddocken och mamma kommer 
antagligen longera polo. SEE YOUUU!
här är dem! <3<3<3
 
 


Postat av: Emelie Boberg

Hur kan man tappa bort sin kavaj? xd

2012-12-14 @ 14:06:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: