tudeluuu

axelinaackie.blogg.se / 23 December, 2012 - 22:03 / Allmänt

tjing pling alla tomtar! 
Jag har precis ätit lite skumtomtar, tagit mig en skön dusch, skrivit några tidsinställda som kommer upp imorgon och ligger nu i sängen med bra musik och ska snart kolla några avsnitt av Pretty Little liars. Det där lät riktigt mysigt och härligt, inte sant?
 
Men man kan också beskriva min livssituation såhär: 
Jag ligger i sängen i en obekväm ställning och mitt hår är blött så min t-shirt är väldigt blöt på ryggen. Jag gruvade mig väldigt mycket inför att ta en dusch då jag hatar att duscha. Om 3 dagar åker jag till Egypten och att resa utomlans är det värsta som finns och jag har haft ångest över att åka i 2 veckor. Musiken som är på är egentligen dålig eftersom att det är Antonia som bestämmer musik. 
 
Samma liv, bara att man gör om historien lite. Varför skriver man så egentligen? Jag tror att det är för att det är ju inte så roligt om jag går in som läsare på någons blogg och så har personen skrivit värsta deprierande inlägget. 
 
Men för tillfället så stämmer nog den positiva historien bäst. Eller det där med att jag har ångest inför att åka till egypten stämmer ju, men annars är det prima! 
 
Och glöm inte att kolla in här på bloggen imorgon då jag har gjort några tidsinställda och självklart kommer jag göra några mer inlägg, vad jag får i julklapp till exempel! 
 
JUSTE! En fråga; får ni huvudverk när ni går in på min blogg? Antonia säger hela tiden att hon får det! hahaha, får ni det? XD
 
 
sjukt lik Ralle! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: