HOHO!!

axelinaackie.blogg.se / 14 Februari, 2012 - 11:22 / Allmänt

Hej allesammans!

Idag kommer Lennart hit. Så jag tränar för honom. Men det fattade ni säkert när jag skrev att han skulle komma. Eftersom att jag hoppade i helgen så blir det markarbete.

Aja, igår när jag red så joggade jag Ralle lite bara. Men samtidigt som jag red då red även carro & Casper och Annie &Destiny. Varje gång jag red förbi Casper så gnäggade han bara för att han trodde att Ralle var Destiny! HAHHAHA!!!

Är dom lika? :)
Båda är Connemaror men Destiny är nog inte från Irland?
/Axelina


Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Hon är inte från Irland ;)Det är Kasper som är blind, hehe ;)

Men dom är söta båda två! :D

2012-02-14 @ 13:30:24
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa, dom är jättelika!!!

2012-02-14 @ 15:37:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: