juste!

axelinaackie.blogg.se / 20 Februari, 2012 - 21:44 / Allmänt

När jag väl red inne i scandenavium så var det en kille som tog jätte många kort, sedan blev jag interviuad till tidningen GP som kom ut idag! :D Det var kul! :)
Wilma Glans
Heej!:D<3 åå du är så grym!!
Hur förbereder du dig inför scandinaviun och hur ser potters vecka ut?:D Tacksam för svar<333 Du vinner lätt, right?:D<3^^

HEJ!
Potters vecka ser ut såhär:
Måndag: (idag) Klippas på benen och bara skrittas så han får sträcka på sig efter gårdagen i 20 minuter.
tisdag: Markarbete! Endast träna på att han ska gå ut i hörnerna, lyssna frammåt och tillbaka.
onsdag: Jag får se.. Det är min födelsedag och Pappa kommer hem från thailand, men annars så gör jag samma saker som på tisdagen.
torsdag: Då ska jag försöka rida ut. Iallafall skritta ut en bit. Potter tycker att det är så kul!
fredag: Dagen innan scandenavium... svårt.,., jag får se vad det blir då! ;););)

Haha, vi får väl se om Potter ens vågar gå in... ;) :)

/Axelina



Postat av: Wilma Glans

Tack för svaren! ;) du är riktigt grym på att lägga upp "planering" Lycka till !<3

2012-02-20 @ 22:34:19
URL: http://wilmaglans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: