När jag red ...

axelinaackie.blogg.se / 16 Februari, 2012 - 20:27 / Allmänt

Axelina Pettersson Häggström
19:30
Lade jag ut bommar som en bana och galopperade över dom och Så tränade jag på att han skulle ha rätt galopp och inte gå utåställd. han var duktig på dom bitarna men han var ganska het.
men han blev ganska lugn sen när jag travade av!
Axelina Pettersson Häggström
20:25
På Potter så hann jag bara rida i 30 minuter. Men han var ju finfin som vanligt! Jag hade 2 stycken bommar som jag galopperade över. Jag samlade ihop honom innan och lät honom springa lite fortare efter bommarna. Han var duktig på det!
SOM EN CHAT!
/Axelina


Postat av: Clara Lindgren

Finfint!! :)

2012-02-16 @ 20:33:53
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: