Svar: :)

axelinaackie.blogg.se / 20 Februari, 2012 - 22:04 / Allmänt

Sara om Du väljer!
Har lite frågor! Hoppas inte att det är försent att fråga :)
Hur brukar du tänkta outfiten på tävlingarna?
Dina hästar är ju ganska "vältränade" .. Hur får man dom i rätt form? Hur tränar du upp din hästs kondition? :)
Hur lägger du upp dina "egna" träningar?
Hur tänker du mentalt inför en tävling? :D
Brukar du vara jätte nervös inför tävlingarna?
Hur känns det att vara kvalad till Final i GP - Ponnyn? 
Vad är det pinsammaste du har gjort under en tävling? :)
Hoppas att du orkar/ vill svara på dessa frågor
:) 
Lycka till i finalen!!!!!!!

Nejdå, det är inte försent! ;)

1.Outfiten måste matcha!! Det ska vara stilrent och snyggt! Så enkelt är det! ;)

2. Jag får oftast hjälp när jag rider. Så gott som varje dag. Mamma rider även på mina och Antonias hästar ibland (inte Potter längre) Asså formen kommer efter ett tag. Bara ponnyn lyssnar på skänkeln och handen. T.ex Att flytta hästen för skänkeln är en väldigt bra lösgörnade uppgift.

3. Dem få gånger jag rider själv så brukar jag vara oseriös eller rida ut. När jag är oseriös så skrattar jag hela tiden så jag knappt kan hålla i tyglarna. Men oftast så slutar det bra! HAHA! ;)

4. Hmm... Jag brukar inte tänka så mycket, bara gå in och köra och hoppas på det bästa! xd

5. NEJ! jag är nästan aldrig nervös som tur är! :D

6. Det känns jätte roligt!! Att få rida inför så många människor kommer att bli coolt! :)

7. Jag har gjort många pinsamma saker, men en pinsam sak var när jag gick in på prisutdelningen och jag inte var placerad... xdxdxd!!

Kul att ni frågar!!

/Axelina







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: