Träningen för Lennart :)

axelinaackie.blogg.se / 05 Februari, 2012 - 22:26 / Allmänt

Fritz om non stop:
DU ÄR VIDRIG!!!!!!!!!   ---------------  Men åååh! Tack!<3<3<3

Jag började med att rida Potter. Övningen gick till på följande vis: det låg tre bommar i varje hörn, när man hade ridit över tre bommar skulle man lägga en volt och sen rida på en båge till dom nästa bommarna. Hängde ni med? xd Aja, efter ett tag så lade man upp en bom till ett litet hinder och sedan tog bort volten och galopperade.
Potter min pajas skötte sig så bra han kunde. Inte helt perfekt, för det kan han inte.. Men det gick bra må jag säga! :)

Det var samma övning med Ralle men jag tog lite färre skutt med honom för att det var första gången han hoppade sedan änglahoppet!
Ralle var snäll, han hoppade finfint och lyssnade bra! Jag tror att han kommer funka bra på det nya bettet. :)

Nu är jag bajstrött så jag måste sova.
Men glöm inte: Snart är det sportlooooov!! :D

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: