trololol

axelinaackie.blogg.se / 28 Februari, 2012 - 20:17 / Allmänt

Igår gjorde vi en veterinär check på mina Pållar.
Ralle var inte helt bra än i ryggen och Potter tog vi ett blodprov på, för att han har kännts lite låg hela veckan. Idag fick jag besked att Potter har en infektion i kroppen. Med andra ord så är han förkyld. Han ska vila en vecka vilket innebär att jag inte kan hoppa i laget. :( :( :( jätte tråkigt! Jag som hade sett fram imot detta! ;(
JAJA, så kan det gå! Jag får istället hejja på mitt lag och se fram imot nästa omgång!

OCH............ SNART ÄR DET LJUUUNGBY!!!! :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag red jag först lite på Gullefjulle (gul) Han har lite stark, men jag hoppade några hinder och det gick väldigt bra!
Sedan red jag på Bosse. Jag har just idag, den 28/2-2012 ridit en häst på den tjatiga YTTERTYGELN! Det känndes som att hela hästen satt ihop och man hade mycket mera kontroll! (Y)
den som kan lista ut vad detta föreställer, den är INTE dum!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: