22 Februari!

axelinaackie.blogg.se / 21 Januari, 2012 - 22:30 / Allmänt

Snart fyller jag år... Det är faktiskt ganska bra att fylla år så nära julen, för att om man verkligen önskar sig något och inte fick det i julklapp så finns det fortförande ett hopp!

Det som står högst på listan är:
Parlanti stövlar! Så snygga och stilrena, dom sitter även som en smäck på benen!
Svart spooks kavaj! Den är stretchig och känns som en tröja att ha på sig. Det är ofta väldigt svårt att matcha grejer till min röda animo kavaj. 

Sen önskar jag mig lite annat småtjafs så som hästgodis och sporrar med snygga lädersporrband. ;)

Jag saknar verkligen att tävla! speciellt på Ralle eftersom att jag inte har hoppat honom på 984234 år känns det som! GP-ponnyns semifinal är om 27 dagar. Det är bara att räkna ner! ;)

/Axelina


Postat av: OLIVIA

Jag älskar stövlarna.....sjukt snygga:D

2012-01-22 @ 13:50:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: