buenos dias!

axelinaackie.blogg.se / 06 Januari, 2012 - 18:24 / Allmänt

Nu har jag kommit in efter att ha ridit 2,5 tuppar.

 

Först red jag på en tupp som hetter Potter. Jag red ut en sväng på han och han kändes grym! Det var en bock i vartenda galoppsprång och som vanligt så stegrade han 24/7... Men du är gullig ändå Potter!

 

Sen så red jag lite grann på en tupp som heter Fred (uttalas Fredd) Fast igentligen heter han footlose Fred! det tycker jag är kul! ;) Men observera att jag red barbacka! Det gick riktigt bra faktiskt. :)

 

Det var inte dålig att jag fixade en bild denhär gången tycker jag! ;)

 

Sist red jag Ralf... Han var ÖVER HYPER TOK GALET RIKTIGT JÄTTE pigg. Men i slutet slappnade han till slut av efter en timmes slit. (inte bokstavligen talat) xdxd

Now, ska jag äta kycklig. hejsveeej!

 

 

/Axelina



Postat av: Emelie :D

Fin tupp där asså!!

2012-01-06 @ 19:11:03
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Varför red du Fred? :)

2012-01-06 @ 19:27:54
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Sv; Fint namn du fått ;) (y)

2012-01-06 @ 21:19:45
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: