de rätta svaren är...

axelinaackie.blogg.se / 16 Januari, 2012 - 16:37 / Allmänt

Kommer ni ihåg domdär bilderna som man skulle gissa vilken häst det var?
De rätta svaren är:
1. Harry Potter /Potter
2. Emerald Pride /Ralle
3. Shu B Dee /Bosse
4. Dunbelieveable /Gul
5. Shu B Dee /Bosse

Det var ganska många som hade rätt, jag får nog ha en lite svårare gissartävling nästa gång.. xd

Idag skulle vi ha med oss matsäck för att vi åkte skridskor.
När vi skulle hämta pannkakorna hos mamma så hade hon även bakat bullar!! Min Mamma, baka bullar? nej, tror inte det va! Men så var det iallafall. Fast det bästa var ju att dom smakade till och med bra! ;)

DESVÄRRE, så var jag tvungen att åka BUSS hem! ;( Jag har aldrig gjort det förut, så nu har jag konstateratt att åka buss är inget man gör frivilligt.
Simply the best
/Axelina


Postat av: Annie

HAHAH, vad är det för fel på buss? ;)

2012-01-16 @ 18:42:49
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: Annie

HAHAH, vad är det för fel på buss? ;)

2012-01-16 @ 18:43:05
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: