Emerald prajjjjd!

axelinaackie.blogg.se / 28 Januari, 2012 - 21:17 / Allmänt

Shiiit vad jag saknar att tävla!
Och det är inte bra, för att GP-Ponnyn är första tävlingen för i år, då kommer jag att vara övertaggad och när jag är det så brukar det gå mindre bra... Men jag hoppar föklassen för både min och Ralles del. Han kommer vara wild!!

Jag skulle ju kunna berätta lite mera utförligt hur det gick när jag red på min bomb!


Efter behandlingen måste jag börja rida honom ordentligt. Annars kommer han att bli sne igen.Att rida ordentligt menar jag att inte fortsätta rida honom så som han blev riden på Irland.
Sen kommer han ju förstårs inte bli någon dressyrponny. Men han ska kunna gå i en bättre form i trav och bli mer reglerbar.


När jag red så gick det grymt! Han var avslappnad och nöjd. Till och med i Galoppen skötte han sig exemplariskt!
På mitt prottokoll från GP-Ponnyn stod det: Ponnyn springer ifrån dig. Det gjorde han verkligen då! Men idag så lyssnade han tillbaka utan att köra upp huvudet.


/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: