God dag allesammans!

axelinaackie.blogg.se / 17 Januari, 2012 - 12:42 / Allmänt

Detta inlägget skrev jag igår kväll. Men jag är ju lite finurlig av mig, så att jag tänker i förväg om jag kommer att hinna blogga dagen därpå. Om svaret då blir nej så gör jag tidsinställda inlägg. Fiffigt va? ;)

Nä, men imorgon åker jag på träning för Lennart hos Attvik. Riktigt kul att börja hoppa ordentligt igen! Det blir min lilla vän Potter som får åka med.
Ralle ska vila i 10 dagar p.g.a ländryggsbesvär. Han är sne som sagt, det tar ett litet tag att rätta till det. Men snart är han Back on track igen! :)

Imorse åt jag världens godaste NYBAKTA AV MAMMA bröd. Nu sitter du och tänker: Men hur kan hon veta det eftersom att hon skrev inlägget igår kväll?
Jo, jag tar för givet att det är gott eftersom att det är nybakt och receptet är från mormor. Det kan ju bara inte bli fel! eller? xd

Ni får ha det kanoners så hörs vi......... nån gång! :D
tjulululuul

vill ni ha en bild?



jag kör på en!
jag ligger o slapparDenhär bilden förmedlar lugn och stillsamhet. NEEE, nu skojade jag ju med er igen! KUL!!
/Axelina


Postat av: Emelie :D

Go Ackie! :D

2012-01-18 @ 17:57:01
Postat av: Maggan

Jag tycker att det ser ut som du ligger på min pilates boll!/Margaretha

2012-01-21 @ 10:59:44
URL: http://axelinaackie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: