hp ep aph, fattar ni? :)

axelinaackie.blogg.se / 17 Januari, 2012 - 16:28 / Allmänt

Tjena hejsan allihopa!

Jag tänkte skita i att skriva om skolan, det är ändå så tråkigt. Och framförallt så är det tråkigt att läsa om!
Så vi säger att min dag började med att jag red Potter. Han kändes som ett rosa moln. Han flög fram och var mjuk. Som ett moln!
Rudolf, nej jag menar Ralle ska vila.
Och eftersom att klockan bara är 20 över 4 så har jag TYVÄRR tid att öva inför NO-pro...Neeej, nu skrev jag ju om skolan igen!
HOHOHOO, vad rolig jag ser ut! det ser lite ut som att jag sitter i bajspositionen... Men Potter är ju för gullig! Ser ni att jag håller i manen? Det gör jag alltid på Potter av en ren vana... Det började på sharmör. ;)
På denhär bilden ser han ganska ädel ut, men jag lovar er, det är han inte! HOHOHOO! Han liknar snarare en säl... Fast en söt sådan!!
/Axelina


Postat av: Emelie :D

Du är för rolig du Ackie! :D

2012-01-18 @ 17:44:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: