Maj dajj

axelinaackie.blogg.se / 08 Januari, 2012 - 20:03 / Allmänt

Jag kan berätta hela min dag från början till slut.


Hela dagen har spenderats med Felicia. Så vi började med att mötas i stallet kl 9. Då tog vi fram allt som behövdes till gymkhanan. Det var jätte roligt att göra det och Potter bockade 24/7! Men vi vann alla grenar utom 2, då vi kom lika på en och Felicia och Baileys vann en.

Sen så drack vi varm choklad. xd Sen så Red jag Ralle. Eller Mamma red Ralle och jag travade honom lite i slutet. Det gick bra. Ralle ska till massören på tisdag då han är sne till höger. Jag hoppas att det hjälper då han har det väldigt svårt för sig på marken.

Sen så skulle jag och Felicia "prova". HAHAHAH, okeyy, ingen fattar (bara felicia) xd Aja, vi hade iaf byggt ett teränghinder i backen. Så det skulle vi prova att hoppa. Potter rev och Baileys ville inte hoppa. fint!

Nu så står pappa och lagar mat, men det är nog bäst att jag går och kollar... Han har inga direkta skills när det gäller matlagning. xd


/Axelina


Postat av: Emelie :D

Skojit, hoppas ni fick bränd mat! Moahhahahahah.... :p

2012-01-09 @ 17:46:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: