NU....

axelinaackie.blogg.se / 14 Januari, 2012 - 18:48 / Allmänt

Kommer uppdatering! ;)

Idag så åkte vi till stallet typ kl 2.
Jag red på Potter barbacka för att mamma hade min sadel på Ralle.
Potter är så himlans fin att rida på marken! Han lyssnar verkligen på en vart enda steg och är så himla bra i handen. Det spelar lixom ingen roll om man riden bakofram, utan träns eller upp och ner, han är så bra ändå! :)

Mamma red på Ralle som sagt. Men jag red honom oxå sen för att känna om det hade blivit någon skillnad efter massagen.
Han var MYCKET bättre! (y) Han var inte alls sne och var lixom mycket mjukare i hela kroppen! :)
Snart blir det mat, och sen godis och gladiatorerna. Jag har aldrig sett det förut... är det bra? :)
/Axelina


Postat av: Emelie :D

FinaPotterOchRalle.se! :D

2012-01-14 @ 21:26:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: