observera!

axelinaackie.blogg.se / 21 Januari, 2012 - 10:26 / Allmänt

Även om jag inte svarar på era komentarer så ska ni veta att jag uppskattar varenda en! Det var bara en sån där innom parantes sak.

Imorse så gick jag upp kvart i åtta och satte på tvn... Jag var ju bara tvungen att prova den, och den funkade utmärkt!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! DET SNÖAR! BUHHUHUHUHUUUU! mitt liv gick precis under... Ingen vacker syn när man skulle kolla ut genom fönsteret, för att se om jag skulle rida ut, så forsar det ner snö!  *snyft*

nu drar vi ett streck över det här tycker jag!

Idag ska jag bevisligen inte rida ut, altså får det bli ridhuset, jag borde oxå smörja idag, Det var ett tag sen... ouups!
Jag kanske skulle ta fram några bommar idag...

Aja, vi får se, nu måste jag pysa så vi hörs sen! En sak till bara! Sen ikväll ska jag köpa naturgodis. Intresant, eller hur? xd
Väldigt osammanhängande inlägg, men det får vi leva med!
varst vad han ser trött ut då!

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: