OJOJOJ!

axelinaackie.blogg.se / 31 Januari, 2012 - 14:52 / Allmänt

Nu är det såhär att blogg.se funakde inte för mig igår så jag kunde inte blogga.... Men nu är jag back on track!

SÅÅÅ,, I förrgår red jag Potter barbacka. Det är väldigt bra att göra det på honom för att det går nästan alltid bättre då! Han kunnde till och med göra en pirrvett. :)
Ralle red jag oxå, han var JÄTTE fin!!

Sen så igår när jag red så provade jag att ha Bosses bett på Ralle.
(det finns bara ett exemplar och går inte att köpa i butik)

Jag planerade i huvudet hur jag skulle skriva här om hur bra han var på bettet! För att han var verkligen suuper!! MEN........ När jag fattade galopp så var han snäll..... Men efter ett tag så kännde jag bara hur han laddade på, sen på en micro sekund låg jag på backen med huvudet före. HAN GJORDE DEN KLASSISKA BOCKEN.... och bettet som det bara fanns ett exemplar av gick AV!! :/
Det gjorde väldigt ont i huvudet, men det är bra idag!

Ralle har väldigt mycket överskottsenergi för att han har varit tvungen att vila så länge. Så idag fick han gå i en STOOOR hage. Det tycker han säkert om!

Potter släppte jag bara i paddocken igår, snacka om pigg ponny! ;)



/Axelina


Postat av: Elin

Aj då XD

2012-02-01 @ 19:59:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: