Träningen....

axelinaackie.blogg.se / 25 Januari, 2012 - 21:41 / Allmänt

Gick förträffligt bra!

Först tränade vi bara en enkel övning, en bom, ett litet hinder och en bom bakom. Jag har övat på det innan så Potter hade skills i det. ;)
Sen hoppade vi en låg bana varav ett blått våghinder. Jag blev förvånad att han hoppade det första gången för att när jag red fram så kunde han knappt skritta förbi det. Blå är Potters hatfärg!

Sen hoppade vi samma bana fast högre. Då kickade Potter 24/7... Han var tokig och glad! (y)
Sist så hoppade vi en lite längre bana och högre hinder. Det gick faktiskt bra! Han var inte så stark och jag kom rätt på dom flesta hinder.

För er som orkat läsa allt så ska jag skriva en kul sak! För er som inte läste det över oxå för den delen! ;)

Jag ska nämnligen vara med i Billdals Elitlag! :-D Det är 4 kval (tror jag) och sen går finalen, om man kommer dit dvs, i Strömsholm! Världens finaste gräsbana!



Inte världens bästa bild, men där borta ser ni slottet och så ser ni den stora fina gräsbanan! Perfekt för Ralle som älskar stora gräsbanor! :)

/Axelina


Postat av: Elin Wessberg

Gud vad kul vi ses i eliten, jennylund har också en elitplats nu ;););) <3

2012-01-27 @ 07:31:06
URL: http://elinwessberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: