uuups! :)

axelinaackie.blogg.se / 05 Januari, 2012 - 19:38 / Allmänt

OJojoj
Lite halvkass uppdatering här va? ;)

ähh! Jag var på Kungsmässan på förmiddagen och i stallet på eftermiddagen. Och denna gången så köpte jag faktiskt en grejj! En mössa! :)
Jag är igentligen imot detta med att ha en räv på huvudet, men den är ju bara för snygg! ;))

Sen så tog jag hål i öronen oxå! 4rde gången gilt, eller vad säger man? ;) Denhär gången ska jag sköta dom!

Sen så red jag mina tappra springare! Ralle var WILD AND CRAZY! Potter var CALM AND KIND! haha, like always! Fast jag skrittade i och för sig bara ut på Potter till stenen, men han var snäll ändå! ;) Barbacka!!

Sedan så följde felicia med mig hem, hon ska nämnligen slafa här. :)

Ha det fint så uppdaterar jag mer sen! :) (kanske kommer ett videoinlägg....?) (om det inte blir alltför flummigt) xd
potter <3
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: