Världens bästa frukost!

axelinaackie.blogg.se / 04 Januari, 2012 - 10:19 / Allmänt

Nu sitter jag och äter världens bästa frukost. Nämnligen KALL kladdkaka! yammi!!
Det kanske inte är så bra på alla andra sett... ähh, gott äre iallafall!

Jag ska btw rida ett markarbetspass på Potter. Ralle ska jag bara se till att jag inte ramlar av på.! xd

En till cool sak!
Om jag går och lägger mig t.ex 11, då vaknar jag alltid exakt 9. Jag sover altså alltid exakt 10 timmar! inte typ 10 timmar och 20 minuter, utan det är alltid exakt! Men som sagt, jag har ju en naturbegåvinig i detdär med att sova! :SS xdxd


tjaooooooo
Denhär bilden är till dig Felicia!! :D


/Axelina


Postat av: Feliciano

Åååå!!!är det Baileys ??;)

2012-01-04 @ 14:04:39
URL: http://felicialillyandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Är det Furio längst farm? <3 <3 <3



R.I.P världens bästa Furio <3

2012-01-04 @ 21:13:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: