a good day!

axelinaackie.blogg.se / 09 Juli, 2012 - 21:39 / Allmänt

Idag har det varit en bra dag. Jag gick upp kl halv 9, jag älskar att gå upp tidigt för att om jag går upp sent så får jag ångest över att jag har sovit bort min värdefulla sommarlovs-dag! 
Jag åt frulle och gick sedan direkt ut och släppte ut hästarna och mockade. Jag fick dock lite hjälp med mockandet så att det gick lite fortare. För mig så tar det 711 år att mocka en box bara för att jag är så noggrann.... 
Sedan åket jag till frissan och färjade håret och jag blev jätte nöjd! färgerna påminner mig lite om en igelkott...! Men eftersom att igelkottar är söta så gör det inte så mycket! jag var där i 3 timmar.... 
Sen åkte vi till ICA maxi och jag köpte en fantastiskt go glass! (y) 
 
Sedan hem och Rida Potter och det gick lika bra som igår :) Jag hoppade ju våran lilla hemmasnickrade vattengrav också, och en sak som är säker är att han absolut inte kommer att trampa i den.....! ;-) Han var jätte högt över!
 
Nu kom jag precis in efter att ha skrittat ut på Cleo. Skrittade upp för en backe som lutade ganska regält uppåt och var kanske 700 m lång. Fast Cleo blev inte ens flåsig konstigt nog....! 
 


Postat av: Johanna

Haha jag utnyttjar istället natten och sover till ca 12 på dagen, alla är såklart olika.. Puss och kram!

2012-07-09 @ 22:38:31
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se
Postat av: evelina

hej. jag har en liten fråga om dina hjälmar, haha ;) innan din samshield hade du en gpa väl ? tycker du att dom är samma i storleken eller är dom olika? jag ska köpa en samshield och jag har 56 på min gpa, men vad tror du jag ska ha för storlek på samshielden? :)

2012-07-09 @ 22:46:32
Postat av: Ebba lye

Potter ser lite ut som en flugakimmel där ju! 😳😱😉👍

2012-07-10 @ 00:48:37
Postat av: Sarah

Vad är det för märke på eran lastbil?
Har ni en ketterer?
För jag såg ert vita sadelskåp och det var JÄTTE snyggt, men man fick väl med de i lastbilen när ni köpt den? :)

Mvh Sarah! :D

2012-07-10 @ 11:14:59
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: