Go' kväll!

axelinaackie.blogg.se / 16 Juli, 2012 - 20:14 /

Nu var även denna dagen slut. VARFÖR går alla dagar på sommarlovet så jvla fort? + det usla vädret. Det har inte varit en ända varm dag på typ 4795 månader! Nä, nu måste jag sluta klaga! Det gick i vilket fall bra när jag red idag. Cleo var lugn och avslappnad! Men hon blev lite rädd för det ständiga bankandet på skorna (hovslagaren var här). Och cleo är jätte rädd för det ljudet så varje gång hon blir skodd så får hon lugnande... Tönt-cleo! ;* Potter var också fin. Red i ridhuset med graman, men hade den lite längre graman idag. Han lyssnade fint tillbaka. Jag brukar tänka såhär när jag ska göra tempoväxlingar att jag rider en omhoppning och ska galoppera på och sedan ta tillbaka en bit före hindret. Då blir det en bra tempoväxlings-övning! :-) Fick en fråga på om vi skulle sälja Potter när jag blir för gammal och svaret är att Vi kommer aldrig att sälja Potter ! <3 vi ska låna ut honom Isf :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: