hutt hojjjj!

axelinaackie.blogg.se / 28 Juli, 2012 - 16:13 / Allmänt

Hela min dag har bestått av att rida och fixa i stallet. Än så länge har jag ridit på Rob och Potter. Skrittade/travade ut på Potter Han var pigg och glad! Jag andvände det nya bettet som vi köpte igår men det var inget speciellt bett, bara ett vanligt 2 delat och jag hoppas att han kommer att få lite mera SUG i munnen med detta bettet. Funderade även på ett mjukt gummibett.... Men jag vet inte. Är det någon äv er läsare som har erfarenhet av mjuka gummibett och hur är det att rida på?  :) 
 
Robbe........ Det gick faktiskt bra i början! Skritt och trav och NÅGRA galoppfattningar gjorde han bra! Men sedan så sprack det.. När jag skulle fatta galopp så gjorde han en av sina specialliteer och tvärvände och även denna gång fick jag äta sand... Sen tog mamma honom på volten, då busade han några gånger och sedan i slutet så blev han något mera lyrdig. ;-)
 
Nu ska jag duscha och sedan göra en efterrätt! Konserverade päron i ugnen med after eight på och punsch-grädde, visst låter det avancerat!? Det är i vilket fall jätte gott! :)
 
Sedan ikväll så blir det att kolla på wore horse (stavning?) Jag har hört att den ska vara jätte bra! :-D
 
potter!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: