Kommentarer :-)

axelinaackie.blogg.se / 08 Juli, 2012 - 22:46 /

Jag fick en kommentar om vilka dagar jag ska befinna mig i Falsterbo. Svaret på det är att jag kommer att vara där från tisdag kväll tills på lördag. :-) jag kommer att vara VIP på tis och ons. (y) bara för att Antonia ska hoppa då. Sedan fick jag en fråga på om jag kunde lägga ut en bild på alla mina rosetter och medaljer (har bara en medalj) men det kan jag självklart göra! Jag har massor i en låda som ni ser, men det är bara clear round rosetter!



Postat av: Hanna

Hej det är Hanna som köpte Sharmör av er men jag bara undrade vart du hade fått den där blå vita rosetten längst ut? Och jag måste såga din blogg är bäst jag kollar på den flera gånger om dagen:)!!

2012-07-09 @ 08:12:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: