PARC ROB

axelinaackie.blogg.se / 08 Juli, 2012 - 18:16 / Allmänt

Nu har jag varit och ridit på Robbe, som han kallas. Jag kan ju börja med att berätta att han och Potter är ganska lika på det sättet att dem har väldigt bra självkänsla... ;) Men han var lite lurig för att när han kände för det så bara tvärstannade han och vände till höger. Det spelar ingen roll vilken gång art han gör det i, det är lika svårt att sitta kvar ändå. Han gjorde det med mig en gång i trav och en gång i galopp, och den gången han gjorde det i galopp så ramlade jag som en liten vante! 2 avsittningar på 2 dagar, slå den om ni kan! xd 
nä, men eftersom att han var lite små-tyken så ska jag rida honom lite när vi kommer hem från EM. Men jag tror nog inte ett problemet sitter så långt inne, han har ju tävlat Msv B konstant på Irland, så detta är väl något hyss som han kom på, på sin långa resa från Irland till Sverige då han inte hade något att göra! ;-)
 
Jag skrittade även ut varvet på Booooo! Men denna gången så ramlade jag inte av....! ;)
 

Och en sak som jag måste berätta är att när vi var och handlade så köpte jag marsmallows för att vi ska grilla sen, och grillade marsmallows är seriöst det godaste som finns! Näst efter benn&jerry glass och marabou choklad då... (haha) 
 

Sen en liten fråga till er: Vad är det GODASTE du vet? Asså typ inte mat då, utan godis, glass m.m (hoppas att någon kommenterar något jätte konstigt, det skulle varit kul)...!! ;)
 
 
 


Postat av: Alice B

Att doppa marschmellows i smält choklad och sen att rulla i strössel!!!

2012-07-09 @ 12:31:41
Postat av: Tilda

Bajs? Vad annars, det är sån härlig smak. Lite som kladdkaka fast MYCKET godare! Det går nästan inte och beskriva, man får testa själv för och fatta hur gott det är. Och man får en speciell känsla efter man ätit det, nästan som om man vill spy men endå inte. Och det är en sån himla god eftersmak efter bajs, blandat med lite spya, spyan är som strössel på glass ungefär.
Det är en sak jag kan rekommendera! :)

2012-07-18 @ 21:29:48
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: