shopping!!

axelinaackie.blogg.se / 05 Juli, 2012 - 22:11 / Allmänt

Idag var det 50% REA på CC. köpte världens coolaste tröja:
 
Kanske lite Indianigt, men jag gillar den! ;-) ;-))
 
Sedan var vi på börjes och köpte lite BEHÖVANDE stuffs!!
 
Flugkräm, det behövs för att Potter håller på att krypa ur sitt eget skinn när man sprayar på honom...
Den andra var trasig!
Nya tyglar till Ralle, hade inga... ;)NYA RIDSKOR! Dem som har sett mig i mina gamla förstår nog varför..... Dem andra hade jag andvändt i 4 år.Ariat, mina dream-ridskor!
Alltid bra att ha!Den bästa läder-smörjan som finns! <3
 
Ganska mycket saker, men jag älskar att handla in hästprylar! (Y)


Postat av: Anna

På tränsbilden vad är det för träns som hänger till vänster på bilden? Vilket märke?
Och vad är det för träns som Antonia använder till "Bosse"? Jättesnygga träns!
Svara gärna i ett inlägg

2012-07-05 @ 22:44:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: