tudeluuuis!

axelinaackie.blogg.se / 30 Juli, 2012 - 17:31 / Allmänt

Imorse (imorse för mig betyder typ kl 1) Då så red jag på Cleo. Ett intensivt pass i 20 min. Det gick bra! 
 
Sedan så lastade vi Potter och Bosse och begav oss till tandläkaren! Det var jätte coolt att se in i Potters mun, jag fick hålla en lampa åt "tandläkaren" samt hålla i Potters tunga. euuw.... haha, nejdå. Det var bara lite äckligt i början... ;) Men hans mun så väl ganska fin ut, lite små schysteringar bara! :) Och det visade sig även att han hade en varg-tand! 
 
Cleo och jag förra året! :)


Postat av: Johanna

Sv: Det var inget, jag bara skrev mina tankar om det hela och hur jag resonerat själv om detta. Ett tips om du vill fortsätta med hästarna samtidigt som du går gymnasiet är att gå på Strömsholm eller ett annat ridgymnasie och utbilda dig till tränare så kan du leva på hästar så sett också :)

2012-07-30 @ 22:18:44
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: