Zzzzzzz.....

axelinaackie.blogg.se / 06 Juli, 2012 - 10:01 / Allmänt

Nu sitter jag här vid mammas lilla dator, som för övrigt har hållt i typ 6 år! okey, 5 kanske det var, men ändå! Observera att den är bärbar.
På tal om datorer så känns det som om hästarna har sovit dåligt inatt. För att när jag kom in i stallet och skulle släppa ut dem så låg Bosse ner och Potter sträckte på sig som en KATT! haha! Jag tog lite bilder också på mig och Bosse:
 
söt.
 
Det känns som att det kommer bli en bra dag idag!! Snart ska jag åka och prova en ponny och jag avslöjar inte vilken det är bara för att reta er. hihihihiho! Sen någon gång under veckan så ska jag rida på Fannys (våra grannar) B-ponny. Men det roliga är att när vi var på Irland så provade jag den! Jag ska rida honom för att han har börjat svänga åt ett håll direkt när han landar efter hindrena. 
 
GLAD CLEO I HAGEN!
 
 
Det skulle vara jätte snällt av er om ni kunde svara på min lilla fråga:   Tycker ni att det är bra/dåligt att jag lägger upp videos ibland? Gör jag det lagom mycket, eller vill du att det ska vara mer/mindre videos? :-)
 


Postat av: Amanda

Jag tycker att det är bra med videos ;)
Du kanske kan hinna med några till ? ;)<3
Du Har En Jätte Bra Blogg ! <3

2012-07-06 @ 10:04:50
Postat av: Nora Bertilsson

det är roligt när du lägger upp videos! :D
Helst kan du ju skratta mycket i dom,älskar nämligen ditt skratt! haha :)

2012-07-06 @ 10:32:50
Postat av: TuaW

De e bra, kanske liiiite mer videos :)

2012-07-06 @ 10:40:14
URL: http://Tuawesterlund.Wordpress.Com
Postat av: Tilda

Det är jätte bra att du lägger upp videos. Skulle vara kul med lite fler. (Ska själv bättra mig innan jag säger till någon annan att bättra sig ;) )

2012-07-06 @ 10:57:56
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Tilda

Det är jätte bra att du lägger upp videos. Skulle vara kul med lite fler. (Ska själv bättra mig innan jag säger till någon annan att bättra sig ;) )

2012-07-06 @ 10:58:00
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

Är det en d,c elr b-ponny du ska provrida?!

2012-07-06 @ 11:12:38
Postat av: Ebba

Det är AS bra! Fler videos :DDDDD

2012-07-06 @ 11:59:22
Postat av: Ronja

Mer videos! Dom är as bra! <3

2012-07-06 @ 21:23:51
URL: http://www.nattstad.se/ronjasandros
Postat av: Annie

Ja, det är jätte kul när du lägger upp videosar! :D <3

2012-07-07 @ 21:35:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: