Morgondagens planer!

axelinaackie.blogg.se / 26 Juni, 2012 - 22:51 / Allmänt

väckning kl 07.00 och rider et morgon-pass på Lille Ralle. Jag rider med mamma när hon går sin vardagliga promenad, tror att vi går runt dalavallen vilket betyder att jag kan trava på ängarna!
Jag släpper även ut potter på gräset medans vi är borta. Dem får gå på gräset i ca 2 h såhär i början!
 
Sedan så åker jag till pappa och ska vara med på en film med Cleo! Det kommer ett kamera team och filmar mig och Antonia när vi hoppar några språng. Filmen ska vara till Ranchens ridlägers hemsida. :)
 
Sedan kommer Nellie hit och ska komma till alla som är på ridläger, vara med på kvällsaktiviteten samt rida med och bada i övermorgon. Nellie kommer att ta med sig sin fina D-ponny Elvis också.  Sedan sover hon hos mig imorgon kväll -kul! :-)
 
Det var de plajns får tomårro. :-)
 
Nu kommer lite om dagen!
 
Jag och felicia red och badade! Allt gick jätte bra och vi gick i väldigt långt. Men sedan började Spotty (felicias ponny) att bocka och Felicia flög av i vattnet och Spotty spurtade hem! Jag och Potter fick trava och galoppera efter, nästan som en action-film!! Men alla kom oskadda hem som tur var! ;)
 

 


Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

HAHHAA, jag kan se det framför mig :')

2012-06-30 @ 22:34:12
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: