SUCK

axelinaackie.blogg.se / 21 Juni, 2012 - 23:12 / Allmänt

Är det någon av er som vet vad jag ska göra när jag inte kan logga in på bloggen från mobilen? Jag behöver verkligen hjälp!!!!! Snälla kommentera om du har någon ide på vad jag kan göra! Jag har provat med att ta bort appen och sedan sätta tillbaka den, staänga av mobilen, prova logga in från Antonias men INGET fungerar! Så jag tror att det är fel på inloggningen med det funkar ju på datorn...? 
 
Som sagt, har du någon ide på vad jag kan göra så hjälp mig! :(
 
                                            
 
 
 


Postat av: tua

De funkar inte för mig heller, de måste ju vara nåt fel på själva appen ;o Skit störande!!

2012-06-22 @ 00:21:51
URL: http://tuawesterlund.blogg.se
Postat av: Anonym

nu när dom håller på att göra om blogg.se så funkar inte appen.. men såfort dom är klara ska den börja funka igen ! :)

Svar: tack så mycket för informationen!!!!! :-D hoppas att det går fort!
None None

2012-06-23 @ 16:26:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: