svar på komentarer

axelinaackie.blogg.se / 06 Juni, 2012 - 21:40 / Allmänt

POSTAD AV: ANONYM
mår du illa på bilden eller ser du ut så?

SV; HAHAHAHAHA! Väldigt bra fråga!! xdxd
Lisa om Dagens outfit på Potter!
En fråga bara: varför kan du inte ha Benskydd på Potter? :)

SV; Potter har problem med vänster kota. Då är det bättre för honom att ha på sig lindor. :)



Igår så sov jag över hos Felicia! vi hade det väldigt trevligt. den mesta delen av tiden hoppade vi på hennes gräsmatta. Sedan poppade vi popcorn och tittade på Eva&Adam i hennes friggebod! (y)

Idag så har jag ridit Potter och Cleo. Först Potter och det gick jätte bra! han var mjuk och stilla i munnen men blev ändå inte stark. Red på graman i paddocken i ca 20 min. Han dampade lite grann första gången jag gick längst bort i paddocken, men fattade ganska snabbt att det ändå inte var så läskigt... xd

Sedan skulle Antonia träna för Lennart med Bosse. Då var jag med i början med Cleo! Hoppade små hinder. max 80 cm. och SKEPP OCH HOJ VAD DET GICK UNDAN! Och jag kan inte säga att det gick dåligt, men det gick heller inte jätte bra. Det posetiva var att hon hade inte ens en tanke på att stanna. Det känndes som om jag skulle kunna hoppa hur högt som helst. (sedan om det berodde på farten vi hade vet jag inte) xdxd Och det negativa var att hon var stark och inte lyssnade tillbaka riktigt. Men bättre det än att hon stannar! Jag tror att hon har kommit på vad hon ska göra när det dyker upp ett hinder framför näsan på henne!

potter <3


Postat av: ---

Hej axelina!

Jag undra om den b-ponnyn Mix som du lånade? Är han såld er var är han nu?!

2012-06-06 @ 21:45:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: