Sveriges mästerkock

axelinaackie.blogg.se / 14 Mars, 2012 - 20:17 / Allmänt

Nu kollar jag på sveriges mästerkock.

Det är så svårt att komma på något att skriva om när man bara tittar i taket och väntar på att bli frisk. (dock är jag någolunda frisk nu)

Men för övrigt så har jag varit ute i stallet en liten stund idag. Det är ju inga hästar här nu men det är ändå trevligt att fixa iordning lite saker så att allt är bra när hästarna flyttar in igen. På lördag ska vi slänga ut allt gammalt hö och lägga in nytt, sen så kan jag ta hem mina drakar! ;))

Vi har också skrivit ut 2 stycken bilder från scandenavium och ramat in och spikat upp på väggen. I mitt rum har jag som en hörna där jag har sängen, alla priser och foton. Favorit hörnan! ;))

det känns som att jag skrev ganska onödiga saker nu, men nåt skrev jag ju ialla fall! :)

Söt nöt! <3

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: