Tjenare!!

axelinaackie.blogg.se / 18 Mars, 2012 - 17:08 / Allmänt

Imorse så åkte vi till stallet direkt. Jag började med att rida på Ralle. Han känndes ovanligt lugn och städad! Mycket bra mycket bra!! Sedan så skrittade jag först ut på Potter med Antonklanton och Carro. Sedan så hoppade jag! Det gick för ovanlighetens skull riktigt bra när jag hoppade på Lille Prutter idag! Jag hoppade spetsar. Här kommer en bild som jag hittade på google:



Det får hästen att vara extra rak när den hoppar. :)


Jag har iaf nyss kommit hem för att vi har varit och köpt massa inredningssaker till lastbilen! <3 det kommer bli sååååå grymt!!! :D :D :D Det blev jätte mycket saker. Allt från osthyvlar till gardiner! ;))

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: