trolololl

axelinaackie.blogg.se / 16 Mars, 2012 - 13:47 / Allmänt

Emma om Halloj alla fräsiga katter!
Skulle inte du kunna försöka lägga upp filmen från stallarna när du har tid xD
Ps. älskar din blogg <3

Asså, nu fick jag dåligt samvete för att jag inte har laggt upp den, men jag SKA lägga upp den under helgen, måste bara göra en ny film, den jag gjorde var så himla lång så det gick typ inte att ladda upp den.... men SNART!!!!!
Kul att du gillar den förresten!


/Axzelina


Postat av: moa

sjukt fin blogg :)

2012-03-16 @ 15:07:51
URL: http://moaadaanesten.blogg.se/
Postat av: Wilma&klaraa

Fin blogg!!! Har en liten tävling på bloggen där man ska beskriva sitt ridläger, vi väljer sedan det ridläger vi tycker om bäst och den personen som har beskrivit det får en länkning.. Kolla bloggen så förstår du, det är jättelätt och superkul! :)

2012-03-16 @ 16:04:34
URL: http://siktaalltidhogreenhindret.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: