Det är alltid så svårt att komma på bra rubriker!

axelinaackie.blogg.se / 07 Maj, 2012 - 11:49 / Allmänt

Potter,,, vill verkligen att du och alla andra ska veta... Att Potter har stärkt mitt självförtroende något enormt! Tror aldrig att jag kommer att få en ponny som dig igen! (förutom Bosse då) haha.. Potter är så underbar! Efter min crash med Ralle så känner jag att jag inte hittar några avstånd. Men att sitta på dig är som att ,,, kommer inte på något att jämföra med, men du är helt enkelt bäst! Nu ska vi ha kul domhär 2 sista åren vi har kvar tillsammans! Älskar dig! <3



Postat av: Juliaa

Du härmar nellie B så mycke, :-( vrf? Är hon dinn förebild? Du färga hår och skriver om samma sak hela tid..kolla ba på instagram samma rubrik som nellie B..:S

2012-05-07 @ 12:30:47
Postat av: Nora Bertilsson

asså harregud! Alla ni som säger att Ackie härmar Nellie är bara avensjuka? Bara för att Ackie färgade sitt hår brunt som typ 483787343 människor har så betyder det inte att hon härmar Nellie?

Varför skulle Nellie vara hennes förebild egentligen?

Gud vad jag stör mig på folket ibland.



Söt bild på Potter förresten,och Ackie,skit i alla som skriver så om dig,dom är bara avensjuka och vet inte vad dom ska skriva om...

2012-05-07 @ 13:33:24
URL: http://http://nnoraabertilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Han är sååå fin!:D Vilken tur att ni han hoppa GP-ponnyfinal innan han blev mätt till B-ponny igen, haha!:)

2012-05-07 @ 15:54:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: