DUNBELIEVEABLE & HARRY POTTER

axelinaackie.blogg.se / 30 Maj, 2012 - 20:57 / Allmänt

Visst har Gul en ganska rolig stavning på sitt riktiga namn! ^^)

Först red jag Potter. Gick goodiegoodie! Jag red på volter och raka linjer innanför spåret, töjde och kortade galoppen. Han var bra i handen idag. Liiite hackig i vissa lägen, men annars hade han ett bra stöd och hängde inte alls i tyglarna. :)

Sedan red jag på Gullefjulle medans Antonia red På Cleoleoleo!  Det gick också bra! Lite stark i vänster varv. Jag galopperade över en bom och jag koncentrerade mig på att komma rätt på bommen, och låtsades att det var ett stort hinder.Det är en väldigt bra övning om man vill förbättra sin avståndsbedömning! :)

btw, bilderna på schabraken kommer imorrn :)

image descriptionpower!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: