Min helg kommer att se ut följande:

axelinaackie.blogg.se / 10 Maj, 2012 - 21:43 / Allmänt

på lördag morgon så drar vi ner mot flyinge. Rätt tidigt tror jag nog eftersom att det tar 3 timmar att åka dit. köper nog lite marabou på vägen också, en bilresa utan choklad funkar inte.... ;) När vi kommer fram så hoppar jag väl så småningom förklassen, L.A+5. Sedan Ridsport ponnyCUP. När det är färdigtävlat så åker vi till stallet där vi ska stå uppstallade en natt. Sen, mot hotellet!! :D

På söndagen blir det nog "sovmorgon" som det kallas när man är hästtjej, tror för hoppningsvis att jag kan sova ända till halv 9 för att det är 2 klasser innan min börjar. (hoppar MSV B på söndagen)

DÄR HAR NI DET! min helg till punkt och pricka! ;);)

imorgon är det fredag btw, då ska allt packas och allt ska rengöras. Men det bästa av allt är att jag och Antonia kan andvända vårat nya stoora sadelskåp! :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: