Min telefon har varit död heela dagen....

axelinaackie.blogg.se / 12 Maj, 2012 - 21:52 / Allmänt

Som sagt har telefonen varit död hela dagen vilket förklarar den usla uppdateringen..! Men jag kom faktiskt DELAD 4a i la+5! ;)

I Msv b så kändes det så hiiiimla bra!! Verkligen en toppenrunda, Potter är ju bäst! MEN..... Till sista hindret säkrade jag FÖR mycket så det blev ett kamel hopp (mitt fel) så vi slutade på 4 fel. Annars är jag väldigt nöjd med rundan, fast det är ju klart att jag blev besviken när det var så nära att jag skulle kommit till the jump off!
Nu så sitter jag iaf på hotellrummet (känns som att jag nästan bor på scandic) haha.... Potter är för hoppningsvis lika taggad som jag inför morgondagens Msv b! Hoppar inte förren kl 1 så det ända vi har bråttom till är hotellfrukosten... Thihihi! ;)

Tror nog att Potter är den ända B-ponnyn som tävlat i scandenavium! ;);)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: