Om mig

axelinaackie.blogg.se / 09 Maj, 2012 - 20:51 / Allmänt

Jag heter axelina då som ni nog redan visste... ;) jag är 12 år i år (altså född 00)
Hmm... Vad kan jag berätta mer...? xd jag bor i kba och hällesåker och vi har stall på båda ställena. Så då funkar det som såhär att när jag (och Antonia som min syster heter) är hos mamma så tar vi med ponnysarna hit. Denna process pågår endast på sommaren. Ojj vilka avancerade ord jag använde! xdxd
Men mesta dels sp står ponnysarna hos pappa. Jag har 3 egna ponnysar, en b och två c. Men det kommer ett ceparat inlägg om dem!

Min vardag brukar se ut såhär: först går jag upp runt 7 snåret, sen skola och efter det åker jag direkt till stallet och rider (om hästarna står hos pappa) jag brukar önska att varje dag var åt minstone en timme längre då jag inte har så mycket tid till annat.
Jag tävlar ungefär varannan helg upp till MSV nivå.

Där var det lite fakta om mig, inlägget om mina ponnysar kommer nog imorgon!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2850166/images/2012/pic_201933838.jpg" class="image">



Postat av: Nora

sötnos!

Postat av: Malin

Hej:) jag bara undrar om du är tolv då går ju du i femman men då har man ju inte franska och spanska o tyska Elr??

2012-05-09 @ 23:19:18
Postat av: Nicole

Går du i femma eller i sexan

2012-05-10 @ 16:18:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: