Stalldag

axelinaackie.blogg.se / 18 Maj, 2012 - 19:46 / Allmänt

Jag glömde telefonen hemma när jag var i stallet +att den var död.... Men nu kan jag blogga igen! :)
Såhär har min dag sett ut:
Jag och Felicia gick upp kl 7 (Felicia sov över hos mig) men först måste jag berätta om gårdagen när vi skulle busringa till folk, kl var typ 11 men nästan ingen svarade. Lyckat!!
Aja, vi åkte till stallet typ 8 och red ut kl 10 typ. Det gick bra, Cleo var snäll hela tiden, förutom när hon arabade sig när hon såg några islandshästar... Typiskt Cleo! När vi kom tillbaka så putsade jag och Felicia, nu är allt riktigt snyggt! ;)

Imorgon mitt på dagen ska jag med Antonia när hon ska till Vellinge (Skåne) och tävla. Hon hoppar på söndag men vi åker på lördag så att man slipper kliva upp ap tidigt på söndag. Hon ska hoppa SVÅR hoppning som är det högsta en ponny kan hoppa, hindrena är 135-140 :o ;):))

Boooosse!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: