Tjolahopp alla blodtörstiga kaniner!

axelinaackie.blogg.se / 03 Maj, 2012 - 22:00 / Allmänt

Min kvällshumor altså... xd nej men nu ska jag berätta om mina två ridpass idag.
I början kändes Potter som en bäver som hade svalt en fluga och cleo kändes som ett lejon som har blivit slagen i huvudet. (sitter och skrattar åt mig själv nu)
Men sen när jag hade ridit en bra stund så blev båda mycket bättre! Potter kunde trava OCH galoppera i HELA paddocken! Framsteg måste jag säga!

Imorgon så ska jag skritta och trava ut så att humöret är på topp inför the competition på lördag!

Godnatt alla hamstrar!

(jag tar med en heelt osamanhängande bild på detta med, dagens outfit)



Postat av: Elin

Hej!



Jag skulle bli väldigt glad om du ville kommentera något i detta inlägg som du skulle vilja vinna i en bloggtävling!:



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavlingsintresse.html#comment



Kram Elin :)

2012-05-04 @ 15:44:27
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: