Varför bloggar man igentligen?

axelinaackie.blogg.se / 19 Maj, 2012 - 23:26 / Allmänt

Jag tror att det är olika vad folk tycker. Vissa bloggar bara för att få läsare, vissa gör det för att dem tycker att det är kul, vissa gör det för att dem vill ha så mycket kommentarer som möjligt. Men det som JAG tycker är bäst med att blogga är när man kan gå tillbaka i tiden och kolla tex hur det gick när jag red den 23 november 2011 eller vad jag gjorde den 13 augusti lixom. Även om jag kanske inte kommer att blogga livet ut så kommer iaf min blogg finnas kvar så att jag kan visa mina barn. ;)

Varför tycker DU att det är kul att blogga? Det hade varit jätte kul om just DU kunde skriva vad du tycker! :)



Postat av: Johanna

Jag bloggar för samma anledning som du! För att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde just den dagen och hur jag mådde den perioden :) sen att jag inte har många läsare spelar ingen roll för mig! Jag bloggar för att det är roligt!

2012-05-20 @ 00:04:23
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: