Dagens ridpass

axelinaackie.blogg.se / 11 November, 2012 - 21:47 / Allmänt

Ralle: Jag skrittade och travade ut en sväng med Anton och Boo! Och när vi skulle vända så sparkade Ralle bosse! :O Men jag tror inte att han träffade, så det var inte så anmärkningsbart egentligen. Men någonting som var anmärkningsbart var att Ralle var jätte pigg och glad! Han är alltid så positiv till livet den där Ralle! haha, kul att någon är det iallafall... ;-)
 
Cleo-arab: Hon var jätte fin i början, sedan brast linan kan man säga! 
Det stod framme en bana med små hinder som låg på 50 cm. Så jag passade på att hoppa en liten bana av dem hindrerna. De första gångerna hoppade hon jätte lungt, sedan råkade hon nudda en bom (som hon HATAR) då blev hon stressad resten av ridpasset. NU fattar ni hur känslig hon är. Men till slut slappnade hon av väldigt bra när jag travade av henne. 
 
 
denna sjukt fina bild som en tjej gjrde till mig! :-D


Postat av: Linda

Vilken häst red du i scandinavium? Ser ut som Potter men han är ju b-ponny^^

2012-11-12 @ 19:20:21
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva vilken häst som kallas vad?
Jag vet inte vilka det är...

2012-11-12 @ 20:23:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: