Fredag morgon :)

axelinaackie.blogg.se / 16 November, 2012 - 09:00 / Allmänt

Ibland kan det vara ganska coolt att kolla på statistiken, och undra VILKA det är som läser min blogg. Jag kan garantera att jag knappt vem vilka hälften av er är. Att gå in på statistiken kl 9 på morgonen och se att 40 personer redan har klickat in här. DET är coolt! Att en av dem första sakerna vissa personer gör på morgonen är att söka på min blogg. 
 
Idag är det fredag mina vänner! Vilket betyder sovmorgon till halv 10 och slutar halv 2. Sedan åker jag hem och rider, Wendy, Ralle och Polo är det som ska ridas. Potter och Cleo skall vila fram till måndag då dom ska få sig en veterinär check. Jag tycker att det är viktigt att man kollar upp sina hästar regelbundet, det gör jag iallafall! :-)
 
Jag längtar såhääääääär mycket till Vilhelmsborg! Och nu är det bara 2 veckor kvar ! Det är även bestämt nu att Polo och Ralle är det som får åka dit. 
Bild på arenan: 
 
erkänn fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: